dumbbells-1602603_1920Zaczynając trening warto wiedzieć, że istnieją różne programy treningowe, dostosowane do tego, na czym chcemy się skupić. Program treningowy na siłę jest chyba jednym z popularniejszych. Stosuje się w jego trakcie duże obciążenia i małą ilość powtórzeń. Chodzi o to, by jak najbardziej obciążyć nasze mięśnie, które później zregenerują się silniejsze. Warto stosować ten tryb treningu rozsądnie, bo inaczej możemy nabawić się poważnych kontuzji. Definicja programu treningowego na rzeźbę jest natomiast taka, że w skład takiego treningu wchodzą zarówno ćwiczenia aerobowe oraz siłowe, które wsparte są jeszcze odpowiednią dietą. Innym zestawem ćwiczeń jest program treningowy na redukcję tkanki tłuszczowej, który także jest ostatnio bardzo popularny. Najlepiej odwiedzić profesjonalistę, który ułoży nam indywidualny plan ćwiczeń dostosowany do naszych umiejętności i tego, co chcemy osiągnąć. Taka osoba pomoże także przy określeniu odpowiedniej diety. Trzeba pamiętać, że bez dobrze dobranej diety nasze ćwiczenia są często bezsensowne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Warto przeczytac